Vincent hissar & dissar.



Hissar;

Min pool som jag fick av morfar.
Hur kul är det inte och kunna sätta sig där i
och plaska hej vilt. ^^


Pappas kubbpinnar är skit roliga och
kasta ner från altanen, för att sedan
klättra ner och hämta dom och sedan
göra om det igen. :)


Göra prutt ljud med munnen.
Härmar bara pappa.
Han brukar låta så. :o


Dissar;

Barn mat dissar jag totalt.
Vem i hela friden vill äta en sörja
som inte smakar ett skvatt.


Att inte få göra som jag vill.
Vem gillar att någon bestämmer åt en?

När mamma sjunger för mig.
Ne då brukar jag putta på hennes kind.
Det brukar funka? ;D

Kommentarer
Postat av: JONNA

haha vilken sötnos!

2009-08-13 @ 19:49:56
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: malin nätynki

haha putta på mammas kind :P fan va sött ;)

2009-08-13 @ 21:43:13
Postat av: Em

Haft en bra kväll? :)

2009-08-14 @ 02:14:38
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0