Jag hade en fästing!

Hej, idag vakna jag redan halv 7 och pappa va redan vaken.
Han vakna 6. Knas. hih
Idag har vi varit hos mommo medans mamma och Mommo va istan
och fikade och hämta ut pass och legg. (:

Sedan när dom kom skulle dom äta kyckling.
Snacka om det är gott.
Jag ska aldrig bli veggo iaf. ;)

Nu sover jag.
Inte blivit så mycket uppdatering idag pga att vi inte vart hemma så mkt.
Och det här med videon får vänta.
Mamma hittar inte laddared till kameran. :/
Men hon ska leta lite till. (:

Innan idag så hade jag en svart prick på låret som mamma satt och försökte få bort.
Pappa och mormor höll fast mig för jag hade en fästing där. :(
Blää, dom fick inte bort hela,
Så dom får hålla koll så att det inte blir ngn förändring runt där den satt.

Uscha säger jag bara. / Vincent

(skulle skickat detta igår men datorn hände sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0