Flåååthh!

Men jag som har såååå mycket och upptäcka har inte alltid tid och sitta och knappra på en plast grej. ;)
Igår va vi och spela golf. :p Klubborna är rätt tunga så mamma fick hjälpa mig och slå på bollen.
Det blåste jätte mycket så jag blåste omkull flera gånger. :P
Snacka om att jag blev förbannad. För jag ställde mig upp igen och så blåste det till så jag ramla. grr. :P

Senare på kvällen så bada jag med mamma.
Jag tror jag råka skvätta ner hela badrummet.hihih men det är skojigt ;P

Sen somna jag vid 10 och vakna sedan halv 7 när pappa skulle iväg och spela golf med farfar.
Men mamma tyckte det va för tidigt så hon la mig igen och jag somna och vakna kl 10 igen. Gottt.
Sen va det full fart för jag va hunrig sen hörde jag fåren utanför och då ville jag gå ut.

Farmor hängde med mig ut och mamma drack kaffe och knappra på plastburken. ( :
Nu vilar jag innan jag ska äta fiskbullar med potatis. hihi
Senare i kväll ska vi åka hem till Sandared igen. ( :

Lovar och upptadetra minst två gånger om dagen.
Ibland kan det krisa sig och jag har ngt roligare och göra. Men ni får stå ut.
Men det är så det ska va! / Vincent

Ps; jag är bara 13mån så jag får stava fel. ;)

Kommentarer
Postat av: Zitten

hhihi mommos gullegris juh :D

2009-08-01 @ 14:16:44
URL: http://beautyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0