Bajs på golvet. mumma

Ja nu går vi igenom dagen.
På morgonen vakna jag 8 tror ja? ;P
Sen åt jag välling, fort som attans ska den fixas!
Jag sover ju heeela natten. dahh. ;D

Sen fick jag springa naken.
Så passa jag på och kissa en skvätt.
Så då fick mamma städa.
Sen bajsa jag på golvet och kissa lite till.
Ennu mer och städa. hihi

Jag stod en lång stund och funderade va dom där
korvarna va för ngt. aha BAJSKORV! ;)

Senare bada jag i poolen.
Pappa hällde i varmvatten där skööönt.
Senare städa mamma lite.

Senare bada jag i poolen igen men denna
gången va vattnet kallt. Men det brydde jag mig inte om,

Jag gick i med blöjan så snacka om att den va full. haha
Tungt...

Och sjävlklart har vi ätit i mellan och bytt bjölor.
Men det antar jag att ni fattar. ; D

Ne nu sover jag. SNARK!

/Vincent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0